باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

باران من

خانم خانما راه افتاد

1394/4/16 8:32
نویسنده : مامان مرجان
195 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم چند وقت بود که خیلی خوب راه می رفتی ولی روز 16 تیر سال 94  که توی تاریخ اولین هات ثبت می شه

دیگه به طور کامل راه افتادی که دیگه اصلا چهار دست و پا نرفتی

عزیزم از خدای بزرگ می خوام که در تمام مراحل زندگیت همین طور استوار گام برداری

گل قشنگم  من و بابایی تصمیم گرفتم که خونمون رو بزرگ کنیم وقتی که خونه فعلی رو خریدیم به نظرمون خوب و

بزرگ می امد ولی جالا با بزرگ شدن شما و این همه ماشاا... شیطونی می خوایم که خونمون رو بزرگ کنیم

انشاا... تا چند وقت دیگه اسباب کشی می کنیم برات یک جشن قدم خوب می گیریم  که این قشنگ مرحله

از زندگیت رو هم ثبت کنیم

 

کودک من

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان فدیا
21 تیر 94 9:03
امیدوارم تو زندگیت همیشه بهترین و با ثبات ترین قدمها رو برداری قشنگم
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم
مامی آتریسا جون
22 تیر 94 16:11
مبارک باشه عزیز دلم ایشالله که به همین آسونی واسه همه ی مراحل زندگی قدم برداری عزیزم
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد