باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

دومین و سومبن سینما رفتن

1394/4/10 14:39
نویسنده : مامان مرجان
268 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم توی تیر ماه من و شما و بابایی دو بار رفتیم سینما فیلم نهنگ عنبر و فیلم گینس که هم شاد باشه هم اهنگ داشته باشه که برای شماجذاب تر باشه با اینکه فیلم شهر موشها رو با هم رفته بودیم ولی باز هم شک داشتیم که شما چه عکس العملی خواهی داشت خلاصه رفتیم البته من اینترنتی بلیط ساعت ٢٣ رو گرفتم که شما اگه خواستی

بخوابی جوامون رو هم توی اول ردیف کنار دیوار گرفتم که که شما راحت باشید خدا رو شکر سینما کوروش بسیار

استاندارد ساخته شده و فاصله صندلی ها از هم زیاد و مناسبه ما وقتی نشستیم کالسکه شما رو افقی گذاشتیم جلوی

پامون و دسته اش رو دادیم کنار دیوار و شما بعد از شروع فیلم نهنگ عنبربعد از یک مقدار با اهنگ دست زدن خوابیدی و ما هم شما رو گذاشتیم داخل کالسکه و راحت استراحت کردی و ما هم فیلم دیدیم

برای فیلم گینس دیگه شجاع شدیم و با خیال راحت از جانب شما باز هم اینترنتی بلیط گرفتم ورفتیم این بار شما قبل از شروع فیلم خوابیدی خدا رو شکر

میدونم که پبش خودت چی فکر میکنی لابد میگی اخه پدر و مادر خوب من چقدر باید خانمی خودمو بهتون ثابت کنم و بگم که من یه دنیا خانمم میتونید توی هر شرایطی روی من حساب کنید

واقعا باران جان من اصلا با وجود شما بچه داری نکردم چون اصلا نگذاشتی مثل بقیه خانوادها ما سختی بکشیم این حرف من نیست هر کسی که شما رو دیده گفته عشقم ممنون به خاطر همه چیز

البته فقط قبل سوار شدن تو اسانسور ازت عکس گرفتم حتما دفعه بعد که رفتیم توی سینما هم ازت عکس میندازم  این دو تا عکس رو هم جلوی در اسانسور ازت انداختم گلم

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان سمیه
20 تیر 94 16:56
سلام دوست عزیز ممنونم که به ما سر میزنین..ماشالا چقد نازه باران جون ایشالا همیشه سلامت باشه. من هم شمارو لینک کردم به جمع دوستانه ما خوش امدین
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم ما هم خوشحال شدیم
مامان فدیا
21 تیر 94 9:09
چقدر خوب واقعا باید خدارو شکر کنید که این همه با هاتون همکاری میکنید افرین به دختر خوب و خانم که همه ازش تعریف میکنن
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد