باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

باران من

روزهای خردادی ما 1

1394/3/30 23:32
نویسنده : مامان مرجان
261 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق شمام این روزها انقدر شیطنت ها و بازیگوشی ها و کنجکاوی های شما به اوج خودش رسیده که که یک تایم

خالی برای مامانی باقی نم گذاره فقط یک نکته چند وقت می شه که هر وقت بهت می گم می خوام عکس بگیریم

توی دوربین نگاه می کنی می خندیدی باهوش من

حال تمام اینها به روایت دوربین همیشه در خدمت مامان

 

.

بررسی سوژه مورد علاقه که همون جناب بی سیم باشن

.

ابراز ارادت به جناب تلفن

.

این هم از وان حمامت که بعد از کوچک شدن تبدیل به تخت جلوس پادشاهی شده که پرنسس روش لم میده و

کارتون میبینه اینجا هم انگار من مزاحم تماشای برنامه مورد علاقتون شدم

.

اینجا هم گفتم باران عکس مامان نمکی بخند

اینجا هم وقتی می خواستم بهت شام بدم چون از صبح کلی شیرین زبونی کرده بودی کلی ازت عکس انداختم

شما هم دیگه کاملا گشنه بودی و شاکی از این هم عکس

این هم یک ناز اطوار دخترونه که بتونه دل مامانی رو ببره عشقم

.

ا

اینجا هم در حال خوردن عصرانه و تماشای برنامه بی بی انیشتین

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان اعظم
12 تیر 94 13:30
قربون اون شیطونیات برم حلما گلی منم میشینه تو تشت حمومش بازی میکنه درست مثل شما جفتتونم شیطونیدن
مامان مرجان
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد