باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

باران من

دندان هفتم

1394/2/28 15:21
نویسنده : مامان مرجان
561 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم مبارک باشه از دندانهای جلو دندان جلو سمت راست هم بیرون امد و شما بعد از دوشب بیقراری راحت شدی خانم البته من میگم بیقراری باید بگم فقط یکم ناله چون شما اصلا گریه بلد نیستی دیگه حالا هفت تا دندون داری واقعا از خانم دکتر کاشی ممنونم چون بعد از زدن امپول ویتامین D به شما از ماه پیش تا به حال پنج تا دندون در اوردی واقعا من نمیدونم چرا دکتر قبلیت متوجه کبود ویتامین شما نشد حتی با اینکه در مورد کمی دندان هات بهش گفته بودم گلم اینو برای ایندت بهت میگم جذب ویتامین کلسیمدر صورتی رخ میده که بدن ویتامین Dکافی داشته باشه حالا اگر این ویتامین رو نداشت دنیایی هم به فرد یا کودک  کلسیم داده بشه فقط باعث اسیب به کلیه میشه تاثیری در رشد دندان و مو شروع راه رفتن و کاهش عرق سر نداره 

باز هم از خانم دکتر ناهید کاشی ممنونم چون تمام اون چیزهایی که درباره شما میگه درسته و اتفاق میافته شما دو بار امپول زدی حالا قرار شد سه روز بعد واکسن یک سالگیت یکبار دیگه هم امپول بزنی که اگر این سری بریم ازشون خواهش میکنم اگر وقت داشتند باهات عکس بگیرند 

راستی خدا رو شکر مثل دیگر واکسنهات که همشونو پیش خود خانم دکتر زدم اصلا تب نکردی چون من دوست نداشتم واکسن ها توو خانه بهداشت بزنم همه رو خارجی زدم برات چون خودم تو ازمایشگاه بودم و دیدم فرق دارو و واکسن ایرانی با خارجی تو برای هیچ کدوم اصلا اذیت نشدی خدا رو شکر 

من و بابایی هم دنیا رو میخوایم برلی شما دیگه باقی هیچه 

دوباره میم با عکسهای بهاره

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان روژینا
12 خرداد 94 8:49
ای جوووونم جیگر خالهمبارک باشه عزیزم مرواریدای جدیدتایشالا به سلامتی
مامان مرجان
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان لیدا
17 خرداد 94 12:08
جوونه زدن هفتمین مرواریدت مبارک باشه عزیزم
مامان مرجان
پاسخ
ممنونم خاله جونش
مامان روژینا
18 خرداد 94 9:01
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد