باران مالکیباران مالکی، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

باران من

تولد یک سالگی قسمت دوم

1394/2/20 4:29
نویسنده : مامان مرجان
227 بازدید
اشتراک گذاری

 

.

این عکس هم کار مامان مرجان با فتوشاپه عزیزم که بعد از درست کردن با کامپیوتر چاپ کردم

.

..

این عکس هم نوستالژی 11 ماه زندگی شماست عشقم که برات درست کردم

.

این هم عدد تولدت که دو تا ازش درست کردم

.

عزیزم اینم سا عت دقیق دنیا امدن شمای نازنین که هنوز هم باورم نمیشه که یک سال رویایی رو با شما سپری

کردم ملوسکم

.

این هم غکسی از اتلیه یک سالگیته که دادم برام چاپ کردند برای چسباندن روی رومیزی

.

سینی تزیین شده برای پذیرایی شربت

.

این هم لباسهای شمای نازنین که هر کدام رو فقط یکبار به تن کردی

گل قشنگم اولین لباس از سمت چپ برای من و بابایی خیلی خیلی ارزشمند است چون این لباس اولین لباسی

است که بر تنت کردیم و با اون شما رو از بیمارستان اوردیم کلا برای ما قداست خاصی داره

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به باران من می باشد